poniedziałek, 25 czerwca 2012

#19

Hej :) Znów nie pisałam. ech... W sumie od 3 dni zapisuję na fbl. Tam jakoś więcej ludzi wchodzi. Gdyby tam mi łączne statystyki liczyli byłoby strasznie dużo więcej niż tu. Ale. Mogę popisać do soboty. Dzisiaj koncert gimnazjalny, epicki, jak to u nas bywa ;D Ile mam debili w szkole, to się w głowie nie mieści, ale przynajmniej jest szyderka xd. Potem na deszczu z Paulą, Jimim, Pawłem i Michałem. MOKRO -,-' . Ale w sumie to ja zaproponowałam nś.. xd . Jutro tylko na próbe, bo ten dzień sportu się im raczej nie udaa. W środę na lody, na pewno. Moja klaso 2d w środę na 9 pod szkołą , tak wstępnie :) W czwartek niby sprzątanie szkoły... W piątek świadectwa ^^ Średnia 4,53 niby jestem zadowolona, ale też żałuję, ze się trochę bardziej nie postarałam, bo stać mnie na pasek. W sobotę do Trzebuski z Beatą :) I tak aż do 16lipca. Potem mała praca, czyli pilnowanie brata pon-pt , bo mama idzie do pracy. Ale mogę przynajmniej zarobić na przyszłe wakacje i jak się uda wyjazd do Angli *_* Oprócz oazy letniej i pracy planów na wakacje nie mam. Tylko niech będzie pogoda, proszę!
Magda mówi, żebym pisała bloga. Bo to takie fajne. W sumie.

Informacje

  • Ostatni tydzień: 439 wyświetleń
  • Oglądalność bloga: średnio 63/dzień
  • Liczba zdjęć na fotoblogu: 85
Google Chart



A co do fbl to mam komu dziękować, za takie statystyki w ciągu 3 dni pisania ;D
<--
Oczywiście jak na razie liczy się sobota i niedziela, bo dzisiaj podliczy dopiero po północy.

Zapraszam na mój fotoblog :)

Zróbcie tu takie statystyki xd
A. i nie wklejam żeby sie pochwalić. Tylko jak znam mnie, to nie wiadomo czy jak wrócę  z Trzebuski to będę pisać. Więc wklejam sobie na bloga statystyki żeby potem popaczać jak się mi udało w 2 dni xd


W słuchawkach Rufus Wainwright - Hallelujah <3


Się zwijam ja. Pa :)

Brak komentarzy: