niedziela, 23 października 2011

Linka pisze... jak było wczoraj.

Hejka!
Dzisiaj się strasznie nudze, więc opiszę wczoraj ( w większości).
Tak więc wczoraj wstałąm sobie póśno dość, zabrałam się za sprzątanie/ oglądanie TV. O 13.30 wyszłam na autobus. Na jendym z przystanków wsiadła też Iza, Zuza i Magda. Poszłyśmy w stronę Millenium Hall, natykając się na Dominikę. W sumie najpierw trochę pozwiedzialyśmy na spokojnie ( na otwarciu było strasznie! o.O ) , zakupiłyśmy lody, które wszyscy jedzą wyłącznie na Węgrach. Nie moglam tego !
Iza- ej , jadląm te lody na Węgrach!
Jakiś chłopak do kumpli: - ej, jadłęm te lody na Węgrach!
Jakieś skejcik do kumpli skejcików : -ej jadłem te lody na Węgrach!
hahahahahaha, myślałam, że padne ;D
Wszystkie sklepy z ciuchami. KIeyd doszła Magda 2, zaczęłyśmy się rozdzielać: Iza, Domi i ja, to jedna grupka, a Magda,Zuza i Magda to deruga grupka. Oglądałyśmy fontannę i zbląz przed tym gościem xdd
Zapamiętać : nigdy więcej!!! xd
Stanie w kolejce w media expert żeby w coś pograc , i nie doczekac się swojej kolejki, wyjśc ze sklepu i za szybą widzieć, że wlaśnie się zmienili, że teraz byłabym ja,,,,, niezły wnerw! ;D
Wpychanie kurtek do szafeczki w spożywczaku <lol2>~~~
Dzwonie, nie odbiera. Dzwoni, nie odbieram xd
-Halo
-bla bla bla
-bla bla bla
-pozdrów 2 kota
-ok! xd
lubie być kotem! i zawsze jestem tym pierwszym ^^
Przymieżanie około 10cm szpileczek.. nice!
PO dokadnym zwiedzeniu MH, pizza w big city pizza, dokarmianie przez Zuze buhahahaha ;D
Nie wolno zamykać skelpu przed nosem, nieładnie!
Godzinka spędzona na polku, wiem co to znaczy przemarznąć ^^

Maria byłą w domu wcześniej niż ja! ;O
Tak więc rozmowy z "przyjacielem" na Facebooku, bitwa, wiszenie, konik!!!, nie niespanie prawie całą noc, przegadanie wszystkiego. Dziękuję.

Dzisiaj kościół, godzinka u rodzinki i reszta dnai w domu. Zrobiląm zadania i komp. Czy to nie dziwne? trochę straszne jak dla mnie. Tak więc dzisiejszy dzień to zdecydowanie tylko komp.

Jutro szkoła.
Wtorek<3 wtorek<3 wtorek<3 wtorek<3 !!!!!!!
Reszta tygodnia jest mi obojętna.

Dzisiejsza notka bardzo poplątana, wiem. Ale jest! ;]

nq! ;*

Brak komentarzy: