poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Linka pisze... że zaczyna doceniać dostęp do kuchni .!!.

Witajcie .!!.
Pewnie spytacie dlaczego taki dziwny tytuł dzisiejszej notki. No cóż... Więc może od początku.
Wczoraj napisałam, że gdyby coś się działo ciekawego, to jeszcze napisze. Otóż działo się ;] Czytałam książkę, rodzice postanowili jechać do rodiznki, ale ja nie chcialąm. Jak pojechali włączyłam sobie na dvd, podłączonym do TV xdd 'Zmierzch-Zaćmienie' żeby obejrzeć na spokojnie. Jak skończyłam to znowu zabrałam się za czytanie. Zobaczyłam, że przyjechali rodzice i przynieśli śpiącego Tomka. Mama go zostawila, chlopaków też i pojechali znowu xdd. Więc spowrotem zabrałam się za czytanie, aż nagle wzięlą mnie ogromna chęć na... naleśniki! Nigdy nie ciągnęło mnie do kuchni, zawsze jak coś chciałam takiego innego to prosiłam mamę, ktora wielokrotnie chcialą mnie czegoś nauczyć, ale ja zawsze 'nieee; xdd. Założyląm sobie kiedyś zeszyt z przepisami, takimi prostymi, i jak w gazetach cos było to tam wkladalam, wklejałam... Mialam przepis na naleśniki ;]]
Uwaga , uwaga ! Karolinka postanowila je zrobić ^^  Wzięłam się do pracy. Przygotowałam wszystko co było mi potrzebne , ale stwierdzilam, że w przepisie jest napisane, że porcja na 4 osoby <bo tam jest sos, nadzienie i ciasto, a ja korzystaląm z ciasta xd> więc postanowiłam moim matatycznym rozumkiem zrobić polowe z tego. Wiem, jestem inteligentna, nie musicie mnie uświadamiać xdd
Zrobiłam ciasto, nalalam oleju na patelnia i poczekaląm aż się rozgrzeje. Troche mi sie oleju nalało, ale stwierdziłam, że będzie git. Leje ciasto, leje... i ciągel dna mi nei chciało dotknąć. Smaże. Przekrecam , ups! Troche za dużo ciasta i oleju. Usmażyląm naleśnika 1 w życiu xdd i mega ogromniastego i nasiąkniętego olejem buhaha xdd Usiadląm i zaczęląm konsumować, Gdyby mniej oleju, byłby git, ale slysze krzyk Tomka, więc do niego. Rodizce akurat wróćili, usmażyląm 2 naleśnika.. Nie wyszedł cieniuti ani lądny. Moja mam jak to zobaczylą to tak: jakbys to mialą podac gościom... a ja jej z widelcem w buzie a ona: 'mmm dobry ' a ja radocha ^^  Więc naleśnik nr. 1 -kosz, naleśnik nr.2-pyyyychaaaa ^^
Widzicie jakie miałam przeżycia? xdd  A pisze dlatego , iż moje zdolności kulinarne ograniczaly się do: wszystkiego co w mikrofali, zrobienia kakao w garnku, na gazie, usmażenia kielbaski z cebulką (taki przysmak domowy od czasu do czasu) , kanapek, wszelkich napojów i salatki owocowej. Teraz wzbogacily je naleśniki ;]]
A dzisiaj byłam po marchewke w polku u babci i mam zrobila salatke jarzynową z młodych warzywek, a ja moge sie pochwalić, że umiem kroić buahahah ;d;d;d

Jutro do: Izy, Zuzy, Magdy, Karolci, Tomka i Mateusza. Ma być git. ;]]

W czwartek do Klaudiii ;****  I chyab do Ponego, Krystiana i Michała ^^ Będzie MEGA .!!. <333
I te plany na kino w listopadzie buhaha xdd
Uda się, już wam to mówie ;pp

I musze pamiętać, że bou minisuka to facet! Nie bój sie Klaudii nie zapomnie ^^
Ciekawy ma styl xd

Obiecałam, że napisze, więc: wbijajcie na bloga Klaudi <klik> , o kosmetykach, całkiem spoko ;]]

Dziękuję za komenty i za mojego oserwatora ^^
Niezła też oglądalność ;]

Wbijajcie też na mojego fotobloga ;]]  <-kilk-> <--- fajny ;] , tak myśle xd

Polecajcie mnie i wgl...

nq ;*

3 komentarze:

Claudia. pisze...

Dzięki za polecenie :* A i super sprawa z tym naleśnikiem :)

what the fuck? pisze...

w czwartek będzie zajebiście ; ]] haha Ponyyy ^^
ale tu poprawka to jest "Kony " hah XD

Anonimowy pisze...

wbijaj ze mną pizze robić :D

maagda <3