sobota, 7 kwietnia 2012

Linka pisze...#13

Hej :)
Dzisiaj już się czuję jak w święta, może nie do końca, ale mniejsza. Wstałam przed 9, zjadłam śniadanko, ogarnęłam wszystko i ze święconką do kościoła. Widziałam kilka znajomych, zostałam oblana wodą święconą, a kiedy ksiądz się mocno zamachnął, oblał jakieś maleństwo i się rozpłakało a mi się chciało śmiać z całości sytuacji :D Potem na grób brata taty, gdyż dwa dni temu miałby urodziny, ale właściwie co roku tam chodzimy i zostawiamy baranka lub coś w tym stylu, akurat w tym roku kurczaczek. Potem do babci mama podrzuciła braci z tatą, a ja pojechałam z nią do sklepu. Zakupione zostały jajka do lania i balony dla mnie i Natalii, powinno się z nimi udać ^^ O ile nie będzie śniegu na leja... No ale myślmy pozytywnie :) Potem do babci było troszke rodzinki, zjadło się jeszcze cieplutkiego chleba, co z mamą kupiłyśmy, ciasta i do domku. Poodkurzałam mamie samochód , potem pomogłam kroić do sałatek. Zjadłam obiad i włączyłam kompa. Zabrałam się za pisanie, ale jakoś mi to nie idzie. W między czasie oglądałam "Lassie" na TVN , więcej słuchałam niż oglądałam, ale dość fajny film ^^ W sumie nic konkretnego na dzisiaj więcej nie planuję. Teraz 2 dni leniuchowania, a we wtorek chyba pójdę na pole z dziewczynami. Pisanie na takich stronkach to genialne zajęcie <3 A na fbl idzie mi coraz lepiej, oglądalność, komentarze oraz kliki "fajne" są tak dobre jak nigdy dotąd. Dziękuję :) Wysyłanie sms do wszystkich znajomych z życzeniami  to jest fan, nie powiem :D Bo ja sb pisze, a tu już ktoś odpisuje no spoko spoko, dobrze, ze darmowe xd. Ale coś z play jest nie tak. Bo jak piszę jednego esa ciągnie mi po 5, czasem więcej. Albo sms 9gr kiedy już mi się darmowe kończą, a ja płacę czasem nawet 50. Zuo ! :( Przeszło mi to ciągłe siedzenie na facebooku. Prawie wgl mnie tam nie ma. Mam inne zajęcia xd . Muszę skończyć harfopodobne coś. Koniecznie. Do nowego odcinka TVD jeszcze 12  dni, a dla mnie nawet 13. Padam :( Ale muszę się doczekać, może dzisiaj obejże jakieś powtórki.
Wesołych ;*
Pa :)

Brak komentarzy: