niedziela, 8 kwietnia 2012

Linka pisze...#16 statystyki.

Hej po raz trzeci dziś :)
Nie wiem dlaczego ani po co, ale piszę. Mogłabym to wszystko zamieścić w jednej notce, ale piszę kolejne, a co mi tam. Teraz najwyżej będę już dopisywać jak coś się stanie. Weszłam właśnie na mojego bloga pod starym adresem, a oto statystyki:
zajrzało - 4288
napisało - 110
Na tym :
zajrzało - 630
napisało - 19
Podsumowując w ciągu jakichś niespełna 4 lat od prowadzenia blogów na mój temat miałam 4918 wejść i 129 komentarzy. Całkiem ładne liczby jeśli pomyśleć, że jestem tylko zwykłą osóbką na tym wielkim świecie. Zapewne połowa wejść byłą ludzi, którzy chcieli się pośmiać, ale nie teraz o tym. Pamiętajcie, moi znajomi, że to co piszę tutaj, nie ma na celu obrażenia kogokolwiek i proszę o nie wnoszenie spraw stąd do normalnego życia. Dziękuję.

Patrząc na to stwierdzam, ze nie potrzebnie przeniosłam bloga. Bo kiedy widzę masę wejść i chociaż pojedyncze komentarze, widzę tak jakby wynagrodzenie za moją pracę, że tak to nazwę. Tutaj nie mam nawet 1000 wejść. Rozumiem, że robię luki, ale tam też robiłam. A mimo to, ludzie wchodzili i sprawdzali, czy przypadkiem czegoś nie napisałam. Komentowali, bo wiedzieli, że mi na tym zależy. Dajcie znać, ze wgl tu jesteście. W sumie mogę podsumować statystyki tego bloga z tamtym, gdyż właściwie chodzi o jeden blog, bo prowadzę je właściwie tak samo. Różnią się jedynie adresem i wyglądem. Tak więc ta myśl mnie pociesza. Ale napiszcie czasem, będzie mi miło.
Ze mną dzisiaj nic nie wiadomo, nie zdziwiłabym się, gdybym jeszczo coś napisała.
Pa :)
P.S. lepiej przeczytajcie jutro jeszcze raz czy nie walnęłam jakichś poprawek, gdyż już kilka dopisałam. Więc żebyście mieli świadomość zmian.



3 komentarze:

Anonimowy pisze...

czym jest śmierć, bo przecież każdy kiedyś umrze co nie ?!

Anonimowy pisze...

czym jest śmierć, bo przecież każdy kiedyś umrze co nie ?!

Linka :] pisze...

nie wiem jak interpretować ten komentarz... o co Ci Anonimku chodzi w tym komentarzu? masz rację, każdy kiedyś umrze, ale śmierć to mimo wszystko straszna rzecz.