niedziela, 8 kwietnia 2012

Linka pisze...#14

Hej :)
Ktoś wchodzi, fajnie ;D Wciąż piszę na fbl, tam oglądalność świetna jak na początek powrotu i jak dla mnie :

  • Ostatni tydzień: 442 wyświetleń
  • Oglądalność bloga: średnio 64/dzień
  • Liczba zdjęć na fotoblogu: 76
Google Chart



 <--- hio hio ;p
Doceniam lepszość blogspota.com od blog.onet.pl
właśnie w takich chwilach xd
W pon. tak mało, bo zaczęłam od wtorku, a niedzielę
podliczy dopiero po wybiciu północy.



Dzisiaj postanowiłam podać adres bloga, zobaczymy co dalej xd. No cóż, co dzisiaj? Rano wstałam, ogarnęłam się i śniadanie świąteczne. Przeżyłam ! Potem pomalować się i do kościoła w nowych szpileczkach. Wszystko byłoby okej, ale trzymałam Tomka na rękach dość długo i no, ręce mnie rozbolały i się jakby chyba kołysałam w tych butach, ale muszę się nauczyć w nich chodzić xd, Pewnie w najbliższym czasie dodam na fbl fotkę ich. Potem do babci na kawkę i ciacho. Smakowo <3 Następnie siedzenie i wciąganie Natalii w oglądanie Pamiętników Wampirów, ale coś mi się wydaje, że to się nie uda, bo jakoś jej to nie przypada do gustu... Smaczny obiad, dziękuję bardzo. Potem przyjechała Agata z mamą, pogadałyśmy, uznała, że jestem gadułą, no ale. Pisząc to, ona nadal jest. Ale już nam się nudzi i zaraz jedzie... Hmm nie wiem o czym pisać. Myślałam, zeby tu zapisywać jakieś moje rozkminy, ale nie mam pomysłu na jaki temat. Właściwie odpowiednio byłoby, gdybyście pisali w komentarzach o czym mam napisać moje rozmyślenia, co jak postrzegam. Podajcie temat, obiecuję się rozpisać, jeśli będzie dużo propozycji, to postaram się poopisywać wszystkie, najwyżej w różnym czasie. Nie czuję magii tych świąt. Nigdy jakoś specjalnie ich nie lubiłam, ale jakoś ciekawsze były. Wolę Bożonarodzeniowe, zdecydowanie, a jak u Was ?
Piszcie w komentarzach tematy na rozkminy, wbijajcie często tu i na fbl mojego ;)
Pa :)

Brak komentarzy: